Selkokieliset opastukset ryhmille 

Tarjoamme 16 ryhmälle selkokielisen opastuksen sekä ilmaisen pääsyn museoon. Ilmoittautuminen opastuksille alkaa 14.8.2023.

  • 14.11.2023 klo 10–11
  • 14.11.2023 klo 11.15–12.15
  • 21.11.2023 klo 10–11
  • 21.11.2023 klo 11.15–12.15
  • 28.11.2023 klo 10–11
  • 28.11.2023 klo 11.15–12.15
  • Kaikki ajankohdat
suomeksi
Liput: vapaa pääsy
Kuva: Kansallisgalleria / Jenni Nurminen

Tervetuloa Ajan kysymys -näyttelyyn!

Selkokieli on yleiskieltä helpompaa suomea. Opastus on tarkoitettu erityisesti ryhmille, joille selkokieli on hyödyksi. Ryhmä tutustuu oppaan kanssa Ajan kysymys -näyttelyn valittuihin teoksiin ja museoon. Opastus on keskusteleva.  

Opastusta suositellaan enintään 15 henkilön ryhmille. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Aikavälille 14.11.2023–12.12.2023 on avattu uusia opastusaikoja. Ilmoittautumiset alla olevan linkin kautta.

Ilmoittaudu opastukselle klikkaamalla linkkiä