Ateneum selkosuomeksi

Ateneum menee kiinni loppuvuodeksi 2022

Ateneumin taidemuseossa alkaa remontti 28.3.2022. Se kestää koko loppuvuoden 2022. Remontin aikana museoon ei voi tulla vierailemaan. Remontissa korjataan ilmastointia ja monia muitakin asioita. Muun muassa museon pohjakerroksen aulatilat uusitaan. Museo avautuu uudelleen vuoden 2023 alussa. Silloin kävijä näkee aivan uudet näyttelyt. Myös monet palvelut ovat nykyistäkin parempia.

Aukioloajat

  • Tiistai10–18
  • Keskiviikko–Torstai10–20
  • Perjantai10–18
  • Lauantai–Sunnuntai10–17
  • MaanantaiSuljettu

Liput

normaali pääsylippu 18 €
alennettu pääsylippu 16 €
alle 18-vuotiaat 0 €

Saapuminen

Kaivokatu 2
00100 Helsinki

Tulevat tapahtumat

Kaikki tapahtumat yleiskielisillä sivuilla

Sisältöä ei löytynyt.

Kahvila-ravintola

Ateneumin ensimmäisessä kerroksessa on kahvila ja ravintola, jonka nimi on Ateneum Bistro.

Siirry Ateneum Bistron nettisivuille